Advisering promotie/branding Het Belevenissenbos

7 mei 2024

Vraag van Stichting Het Belevenissenbos Lelystad in Lelystad

Advisering promotie/branding Het Belevenissenbos

Het Belevenissenbos bestaat 12 jaar. Hoogste tijd voor een flinke opfrisser. Wij willen de bebording bij de entree gaan vervangen en beter laten aansluiten bij de behoefte van de bezoeker. Tegelijkertijd willen we meer bezoekers trekken. Als beheerstichting hebben we hiervoor niet de juiste expertise in huis. Het uitvoeren kunnen we (grotendeels) zelf, we hebben een professional nodig om ons te helpen met wat we het beste zouden kunnen doen.

We kunnen één van onze bushcamps ter beschikking stellen voor een bedrijfs-bbq of iets dergelijks of een gratis overnachting (www.bushcamps.nl)

Deel het bericht:
"Advisering promotie/branding Het Belevenissenbos"
eenvoudig via:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Zoek

De laatste aanmeldingen

Scroll naar boven