Het IDO wil herkenbaar en vindbaar zijn voor mensen in armoede in Lelystad. Een aansprekende, heldere huisstijl en een website die gericht is op onze doelgroep helpen daarbij.
a. Op dit moment is het logo niet meer van deze tijd. Ook is het onrustig door de vele elementen en kleuren.
b. Het ontbreekt ons aan een huisstijl. Omdat we onze PR een nieuwe impuls willen geven, kan een (eenvoudige) huisstijl helpen bij het aantrekkelijk vormgeven van bv. de website, e-mailings, banners en flyers.
c. Onze website is op dit moment niet gericht op de doelgroep (mensen in armoede). Het ontwerp is niet aansprekend, de structuur ondoorzichtig. Er wordt geen gebruik gemaakt van beeld. De content is van ‘binnen naar buiten’ geschreven en de (potentiële) bezoeker krijgt geen duidelijk en aansprekend aanbod te zien.
Extra handen nodig
Vraag van Flevolandse Theatervereniging JTL in Lelystad Extra handen nodig Voor de Lichtjesparade 2024, die op 14 december a.s. wordt