“De Uitdaging is een feest want alles dat we toevoegen is winst.” Jaarverslag 2019 Lelystadse Uitdaging

Beste relatie,

Met trots presenteren wij de digitale versie van het Jaarverslag 2019 van de Lelystadse Uitdaging. Een jaar waarin veel bereikt is voor onze prachtige stad Lelystad. Samen met ondernemend Lelystad hebben we in 2019 maar liefst 75 stichtingen en verenigingen verder geholpen. We hebben in totaal 185 matches gemaakt met een maatschappelijke waarde van €220.000. Een resultaat om trots op te zijn!

Ontzettend veel dank aan het vrijwilligersteam, de matchgroep en alle ondernemers die hebben bijgedragen aan het geweldige succes van de Lelystadse Uitdaging in 2019. Ook namens alle stichtingen en verenigingen die verder geholpen zijn.

In het jaarverslag leest u meer over de impact van de matches, de maatschappelijke events en de ondernemers die dit mogelijk maken. Veel leesplezier!

De Uitdaging is een feest want alles dat we toevoegen is winst.”

Aldus Andries Greiner, ambassadeur Lelystadse Uitdaging

Met speciale dank aan de PI Lelystad voor het verzorgen van het drukwerk en Vink Creative voor design en opmaak van het jaarverslag. U ontvangt begin augustus per post een aantal gedrukte exemplaren om te verspreiden binnen uw netwerk.

– samen maken we Lelystad mooier –

Hartelijke groet, mede namens het bestuur,

Simone Veldt
Manager Lelystadse Uitdaging